Cha cha

ja älskar när han där chrilleboi säger chacha , jaja . men idag är de sissta dagen på sommarlovet ,ohmygash ! ;O de har gått as snabbt ju ? sommaren har bara åkt iväg . men idag ska ja köpa ny platttång måste ha ny min gick sönder den vek sig haha på nått konstigt sätt . de e som när en snobb inte har stond den bara viker ner sig . nae ja vet inte .. så en ny sa ja köpa en BRA ! så ja får riktigt platt . sen ska ja nog inte göra så  mycket mera tror jag ,eller ja ska hämta mina nycklar hos linn ja glömmde dom där ! kulkul ,not . ja men vi ses senare ,c-ya dagens låt tar en liten stnd innan den börjar -


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha agnees <33 hur kunde din plattång vika sej ?? xd

2009-08-18 @ 15:05:23
Postat av: Anonym

haha fan vet ja nånting hände haha

2009-08-18 @ 16:22:25
URL: http://agnesotiliakindblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

menar jag

2009-08-18 @ 16:52:13
URL: http://onlyagnesk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0