En trött Agnes

   Fyfan vilken dag allså , jag gick upp halv 8 eftersm ja började nio ,jag sminkade mej plattade håret ,sen valde kläder sen dog jag med bussen . jag hann aldrig köpa plattång igår eftersom vi  va där sen så glömmde min låsas pappa plånboken hemma så vi åkte tillbaka och hämtade den sen när vi kom dit skulle han ta ut pengar med aså han fick nte kontakt med banken ,de har hänt såm där tidigare sa han så aa mamma ska köpa den imorgon , så ja fick låna mammas kompis plattång hon är frisör så den va bra! .  imorgon skulle vi igentligen till mölle alla i 8a men sen fick man följa med till ikea och köpa in grejer till vistet ,så jag ocgh linn och sofa ska följa med . mycket roligare än mölle fan ! men aa ja skriver mera senare , som ni kanske märker så pratar jag ,eller aa skriver jävligt mycket ! haha , c-ya
på låten som ja la in nu ,är de 4 olika killar som sunger ja tycker den sista är grymt bäst men de 3e har as skön röst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0