New

hejhej .idag har legat i sängen halv dagen eftersom jag mådde illa som fan igår ,ja brukar få sära att jag mår jätte illa och spyr osv .. ja skulle igentligen sovit hos linn men min låsas pappa va endå ute och åkte så han hämta mej .och då spydde ja 3 gånger en gång utanför linn sen 2 gånger hemma ,so fucking nice .sen har jag varit med helena idag vi har inte gjort så speciellt mycket ja följde med henne och solade och så .. sen drog ja hem och så åt ja glass ,haha jag är så fruktansvärt nyttg av mej ! ja e så stolt . och ja måste brja lägga mej tidigt ,för på onsdag börjar hellvettet again .slut på  de roliga ,buhu ( allså de ja menar är att skolan börjar !.men pusspuss


Kommentarer
Postat av: nelluw

stackars dej ofta du bah typ spyr ibland?:O

fuck skolan :O ;)

2009-08-18 @ 14:50:50
URL: http://nelluuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0